Nieuw: 2 fotopuzzel fietstochten vanaf 10 mei 2019 !

woensdag
mei 2019

GA NU FIETSEN VANUIT : BEEK  EN DONK

Tafeltennisvereniging “Een en Twintig” heeft ook dit jaar 2 mooie fotopuzzel fietstochten uitgezet van respectievelijk  30 en 50 km.

Hierdoor is het voor zowel jong als oud mogelijk om aan deze afwisselende fietstocht mee te doen.

• Het startpunt is vanaf de poort van  TTV  “Een en Twintig” aan de Otterweg 37 in Beek en Donk.

• Men bepaalt zelf wanneer de fietstocht wordt gefietst.

• De route kan in de periode vanaf 10 mei t/m 30 september 2019 gefietst worden.

• Men kan alleen, met tweeën of met het hele gezin meedoen.

• De route kan net zo vaak als men wil gefietst worden. Men kan de route ineens fietsen, maar kan ook onderbroken worden.

• De foto’s zijn in kleur en te downloaden via de website www.ttveenentwintig.nl (onder het item Nieuws).

Door aan één of beide fietstochten deel te nemen, maakt u kans op leuke prijzen.

Indien u met beide routes kans wil maken op één van de prijzen, dient men 2x het deelnameformulier aangekocht te worden.

Voor beide routes zijn de volgende prijzen beschikbaar:

50 km tocht:

1e prijs een waardebon van € 50,-

Tevens zijn er waardebonnen te winnen t.w.v. € 25,-  € 15,- & € 12,50

30 km tocht:

1e prijs een waardebon t.w.v. € 50,-

Tevens is er een waardebon te winnen t.w.v. € 25,-

De routebeschrijving inclusief wedstrijdformulier is voor € 5,- vanaf 10 mei 2019 verkrijgbaar bij één van onderstaande verkooppunten.

Beek en Donk

Bloematelier “DE 4 SEIZOENEN”, P.v.Thielplein 15

Snackbar      “DE BEEMD”               Kapelstraat 48

“BLOEMENSIERKUNST FONS”   Heuvelplein 26