Kom jij ook naar de clubkampioenschappen?

woensdag
jan 2020

Zaterdag is het eindelijk zover, de clubkampioenschappen. Dit jaar zijn de clubkampioenschappen van Tafeltennisvereniging Een en Twintig op zaterdag 18 januari 2020. Om 10 uur gaat de zaal open en om 10.45 uur starten de eerste wedstrijden.

De jeugd en de senioren dubbel wedstrijden worden als eerste gespeeld. Deze zullen tot ongeveer 13 uur duren. Dan is meteen de prijsuitreiking van de jeugd. Extra leuk om de jeugd aan te moedigen dus. Vlak na de clubkampioen van de jeugd bekend is gemaakt, starten de senioren enkel wedstrijden. Naar verwachting zullen de halve finale en de finale wedstrijden (enkel en dubbel) gespeeld worden om 17.00 uur. Vanaf dan wordt het echt spannend en om 18 uur zal de clubkampioen 2020 bekend zijn.

Het wordt een drukke dag! Meer dan 40 (bijna 50!!) fanatieke tafeltennissers hebben zich opgegeven om deel te nemen. Gelukkig is de kantine groot genoeg en is er ook voldoende ruimte in de zaal om de spannende, sportieve en uiterst leuke wedstrijden te komen bekijken. Voor ieder wat wils. Er is soep en genoeg tijd voor gezelligheid. Komt dat zien vanaf 10.30 uur tot 18.00 uur.

Vertel het vrienden, familie zoals opa’s oma’s, vaders, moeders, broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes! Het wordt weer een super gezellige, sportieve tafeltennis dag! Tot zaterdag allemaal!