Jubileum editie Zomercompetitie!

vrijdag
mrt 2018

Dit jaar vindt de zomeravondcompetitie voor de 10e keer plaats!

SAVE THE DATE!!

De Zomercompetitie is een geliefd tafeltennisevenement waarbij fanatieke tafeltennissers niet stil komen te zitten tussen de voorjaarscompetitie en de zomervakantie. Op verschillende donderdag- en vrijdagavonden wordt de competitie gehouden bij verschillende tafeltennisverenigingen, zoals: Unicum, Flash en TTV ‘Een en Twintig’. Als team speel je per avond 7 tafeltenniswedstrijden, hierdoor zijn de wedstrijden op tijd afgelopen en kan er nog gezellig nagepraat worden. Tijdens de competitie wordt er gezorgd voor de nodige hapjes. De avonden zijn gezellig voor zowel de spelers als de supporters. Het toernooi wordt afgesloten met de finales en een feestavond bij TTV ‘Een en Twintig’ op vrijdag 15 juni 2018.

Het toernooi is voor alle tafeltennisliefhebbers boven de 16 jaar. Dus NTTB-ers, TLE-ers en recreanten mogen zich inschrijven voor de zomercompetitie. Het inschrijfgeld bedraagt €15 per team. Ook dit jaar kunnen alle spelers zelf een team opgeven, stuur je teamnaam, namen van je teamgenoten, competitie klasse (indien van toepassing) en gegevens van de teamleider naar zomercompetitie@live.nl

De voorlopige speeldata zijn:zomeravond badje

Speelronde 1: do 17 – vr 18 mei

Speelronde 2: do 24 – vr 15 mei

Speelronde 3: do 31 mei – vr 1 juni

Speelronde 4: do 7 – vr 8 juni

Finales: vrijdag 15 juni

Dus hoe kun jij erbij zijn?

1. Stel een team samen

2. Bedenk een teamnaam