Jubilarissen gehuldigd tijdens ledenvergadering

maandag
nov 2017

20171112_120602Tijdens onze Algemene Ledenvergadering (ALV) van zondag 12 november werden liefst vijf jubilarissen
gehuldigd. Onder luid applaus werd het vijftal in de schijnwerpers gezet.

Addy Verbakel is dit jaar liefst 25 jaar lid. Hij werd in 1992 lid van onze vereniging en speelde zowel in de jeugd als senioren. De laatste jaren is hij zeer actief als vrijwilliger. Hij staat regelmatig achter de bar, helpt waar mogelijk en is enorm betrokken bij onze vereniging.

Tonny van den Eijnde is iemand die al langere tijd actief is als tafeltennisser binnen onze vereniging. Steevast werkt hij zijn wedstrijden af en daar heeft hij veel plezier in. Wij beleven ook heel veel plezier aan het spel van Tonny, die dit jaar maar liefst 25 jaar lid is.

Chris Kluijtmans
heeft een lange geschiedenis binnen onze vereniging. Hij speelde zelf lange tijd competitie en was jarenlang actief binnen het bestuur, waar hij de rol van secretaris bekleedde. Samen met Ad Coolen verzorgde hij langere tijd bardiensten op competitieavonden en ook nu nog is Chris van grote waarde voor onze vereniging. Dit jaar is Chris maar liefst 50 jaar lid.

Onder onze jubilarissen zitten ook clubkampioenen. Eén van deze kampioenen is Hans Gruijters. Hij werd in het jaar 1988/1989 clubkampioen van TTV Een en Twintig. Zijn kwaliteiten als tafeltennisser kwamen goed van pas bij het geven van training. Dit jaar is Hans 50 jaar lid.

In 1957 was Toon van den Eijnde jr. als jeugdspeler verbonden aan TTV Een en Twintig en voor een wedstrijd aanwezig in Helmond. Hij twijfelde op dat moment nog over zijn toekomst. Ging hij verder met tafeltennis of zou hij gaan voetballen? In de beslissende game in Helmond stond hij met liefst 12-20 achter. Wonderlijk genoeg wist Toon de wedstrijd te winnen en kennelijk gaf dat de doorslag: hij verkoos tafeltennis boven voetbal. Toon werd in 1970 clubkampioen. Enkele jaren eerder volgde hij de cursus jeugd tafeltennisinstructeur. Hij slaagde met groot gemak. Toon verzorgde later binnen onze verenging de trainingen. In 1970 maakt hij deel uit van het eerste team. Samen met Mari Vogels en Arie van Dommelen wordt hij kampioen in de eerste klasse en promoveert hij naar de landelijke overgangsklasse. In 1970 sleept Toon samen met Mari Vogels de Brabantse dubbeltitel in de eerste klasse in de wacht. Een unieke prestatie. Een unieke prestatie is ook zijn jubileum van dit jaar: 60 jaar lid!