Joost vrijwilliger van het jaar

woensdag
okt 2018

Alweer bijna een week geleden vond het jaarlijkse vrijwilligersfeest plaats. Deze avond was feestelijk verzorgd door Jordi en Helmi Kivits. Zij hebben samen 100 quizvragen gemaakt. De quiz werd uiteindelijk gewonnen door Bert, Christi, Tim en Eva.

Tijdens de vrijwilligersavond worden alle vrijwilligers bedankt voor hun inzet. Zonder vrijwilligers is er geen vereniging. Voor de avond willen we vooral Jordi en Helmi bedanken.

Ook wordt er ieder jaar een vrijwilliger van het jaar gekozen. De vrijwilliger van het jaar wordt extra in het zonnetje gezet en bedankt voor alle inzet! Dit jaar is Joost van Goch onze vrijwilliger van het jaar. Joost bedankt voor je inzet, betrokkenheid en altijd harde werken! Proost! Feestavond1FeestavondJoost vrijwilliger