Johan Heurter nu officieel onderscheiden

mei 2018

Johan Heurter, actief lid van onze tafeltennisvrienden in Aarle-Rixtel, is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

Johan wordt op 01-07-1980 lid van ATTC’77. Op 01-09-1980 meldt hij zich om te gaan zorgen voor de eindredactie van het clubblad. Op 1-10-1980 komt het eerste clubblad onder zijn leiding uit.

Bij de jaarvergadering van 26-01-1981 zit Johan in de kascommissie en heeft zich tevens beschikbaar gesteld om toe te treden tot het bestuur in de functie als secretaris. Met een meerderheid van stemmen treedt Johan toe tot het bestuur.

Sindsdien heeft ATTC’77 veel te danken aan de toewijding van Johan voor de club. Hij zorgt al bijna 37 jaar voor het Clubblad en is zeer actief als secretaris van de club. Andere werkzaamheden gaat hij niet uit de weg zoals, draaien van bardiensten, organiseren van activiteiten zoals vrijwilligersdagen, toernooien en feestavonden. Buiten dit alles speelt Johan ook nog steeds competitie.

Johan is ook jaren actief geweest bij de NTTB (Nederlandse Tafeltennis Bond).

Hij heeft in verschillende werkgroepen gezeten zoals werkgroep pers, en is daar redacteur van het infoblad Gemixed. Hij is nog steeds actief in de werkgroep Accommodatiezaken.

Voor alle verdiensten bij de NTTB is Johan onderscheiden met Ereraad goud.

Johan is dus niet alleen belangrijk voor ATTC’77, hij heeft zich ingezet voor de hele afdeling ZuidWest van de NTTB.

Ondanks al het vrijwilligerswerk dat Johan verricht gaat hij regelmatig  op vakantie. Dit was ook het geval op 26 april tijdens de uitreiking van de lintjes. Burgemeester Van der Meijden heeft Johan Heurter telefonisch van de toekenning op de hoogte gebracht.

Johan heeft het speldje, dat natuurlijk bij deze onderscheiding hoort, op dinsdagavond 15 mei ontvangen in de kantine van ATTC’77. Burgemeester Van der Meijden heeft Johan en zijn vrouw in het welverdiende zonnetje gezet en onder grote belangstelling werd John officieel onderscheiden.

Natuurlijk was TTV Een en Twintig aanwezig om Johan te feliciteren met deze mooie en welverdiende onderscheiding en heeft een afvaardiging van onze vereniging Johan een presentje overhandigd.