Informatieavond Kwizut druk bezocht

woensdag
nov 2016

IMG-20161130-WA0007Zoals je weet heeft onze vereniging samen met Rollerclub De Oude Molen een grote rol bij de organisatie van de feestavond van Kwizut op 14 januari 2017. Bijna tachtig (!) vrijwilligers hebben zich al aangemeld en een groot deel daarvan was woensdagavond aanwezig bij de speciale informatieavond.

Er werd uitleg gegeven over de werkzaamheden die we op en rond 14 januari allemaal moeten gaan uitvoeren om er een geslaagd feest van te maken. Daarnaast was de informatieavond bedoeld om kennis met elkaar te maken en afspraken te maken over de planning.

Verenigingsgevoel
De inspanningen leveren de verenigingen waarschijnlijk een mooi bedrag op voor de clubkas. Jeroen herhaalde in zijn welkomstwoord dat het meer is dan alleen dat: “Met deze samenwerking onderstrepen wij onze goede relatie en dat komt het verenigingsgevoel alleen maar ten goede. Maar bovenal is het gewoon hartstikke leuk om met tientallen vrijwilligers een bijdrage te leveren aan zo’n mooi evenement.”

Voor sommige dagen zoeken we nog vrijwilligers. Heb je interesse? Stuur een mail of laat het even weten aan Stefan Hamelijnck.