INDELING CLUBKAMPIOENSCHAPPEN

woensdag
jan 2019

Op zaterdag 19 januari vinden de jaarlijkse clubkampioenschappen van TTV Een en Twintig plaats. Vanaf 13:00 start het toernooi in de tafeltennishal aan de Otterweg. Zowel de dubbel- als de enkelwedstrijden worden in meerkampen per klasse gespeeld. Het dubbeltoernooi wordt in 2 klasses (A en B) gespeeld, het enkeltoernooi in 3 klasses (A, B en C). Iedere klasse bestaat uit 2 poules (X en Y), zowel voor dubbel als voor enkel.
De nummer 1 en 2 van de meerkampen per klasse spelen een kruisfinale en die winnaars uiteindelijk de finale. We gaan de spanning een beetje opvoeren en zullen iedere dag één positie in de poules op Facebook vrijgeven. Sommige poules zijn vijfkampen, andere zeskampen. Zo is op maandagavond de gehele indeling bekend. Vandaag maken we alle posities 6 in de poules bekend. Ga dus snel naar onze Facebook pagina.

Maandag na de bekendmaking van de nieuwe teamsponsoren en de uitreiking van het boekje om 20.30 uur, wordt het schema ook in de kantine opgehangen!