Hier zijn ze dan.. alle winnaars!

zondag
jan 2020

Clubkampioenschappen 2020 uitslagen!

Clubkampioen Enkel A-poule:

1e plaats: Francois de Leeuwe

2e plaats: Jordi Kivits

In een spannende finale leek de titel voor één keer naar Jordi te gaan. Maar niets bleek minder waar. Het werd 2-1 in games voor Jordi, hij rook de beker al. Werd door vrouw, dochter, vader, moeder en menig fan toegezongen. Maar het werd spannender, Francois pakte de vierde game. Het werd 2-2. Francois bleef kalm en bracht knap bijna alle ballen terug onder het genot van menig toeschouwer. Het was spannend en in de laatste game werd het 9-9. De twee laatste punten vielen aan de kant van Francois en dat maakte Francois wederom Clubkampioen van TTV Een en Twintig 2020. Je kunt wel zeggen dat Francois het seizoen uitstekend begonnen is. Dit jaar sluit Francois aan bij ons eerste team. Hij is al lang lid, maar gelukkig kunnen we nu wat vaker van Francois gaan genieten. We kijken er allemaal enorm naar uit. Gefeliciteerd Francois! Enne Jordi, er kan maar één iemand tweede worden..

Jordi en Francois

Uitslag Enkel B-poule

1e plaats: Tim van Dalen

2e plaats: Henk van Sinten

3e plaats: Eva Verrijt

4e plaats: Bert Coolen

In de B-poule werden verrassend spannende partijen gespeeld. Tim en Eva wisten in beide meerkampen alle wedstrijden te winnen. De halve finale werd tussen Bert Coolen en Tim gespeeld én tussen Henk van Sinten en Eva Verrijt. Eva had geen kans en verloor met 3-0 van Henk. Bert echter won de vierde game van Tim met 11-0, maar de vijfde game wist Bert niet te winnen wat ervoor zorgde dat Tim in de finale terecht kwam. Tim en Henk speelde een niet zo’n spannende finale, het was al gauw duidelijk dat Tim goed had onthouden wat te doen tegen het lastige spel van Henk van Sinten. Henk van Sinten heeft genoten van de finale en gevraagd of ook de recreanten wat vaker op de wedstrijd tafels mogen spelen met wedstrijdballen. Zodat hij alvast kan oefenen voor volgend jaar. Top idee, ga ervoor Henk! Tim van harte gefeliciteerd, je bent verzekert van een plaats in de A-poule volgend jaar.

Tim

Uitslag Enkel C-poule:

1e plaats: Floris Uddink

2e plaats: Jo Vaessen

De finale van de C-poule was ook erg leuk om naar te kijken. Waar de recreant het aanstormende talent elkaar tegen kwamen. Floris speelde in de ochtend in de jeugd en wist al zijn wedstrijden te winnen. In de middag bleek hij ook sterk uit te komen in zijn klasse. Hij heeft de finale met 3-0 van Jo gewonnen. Floris is volgend jaar dus zeker van een plek in de B-poule. Knap gedaan Floris, het is een feest om te zien hoe je geniet van de tafeltennissport!

Floris

Dubbeluitslagen:

Dubbel A-poule:

1e plaats: Henk van der Bruggen en Jeroen Engelhart

2e plaats: Jordi Kivits en Tim van Dalen

Met 3-0 wisten Jeroen en Henk te winnen van Jordi en Tim. Dat maakte de wedstrijd niet spannend, maar gewoon leuk om naar te kijken. Gefeliciteerd Henk en Jeroen.

Jeroen en Henk

Dubbel B-poule:

1e plaats: Anne de Wit en Jos De Gruyter

2e plaats: Petri van Deursen en Eva Verrijt

De dubbel partij in de B-poule was ook niet spannend. Twee competitiespelers Anne en Jos wisten makkelijk te winnen van debutant Petri en speler Eva.

Anne en Jos

Jeugdkampioen:

1e plaats: Floris Uddink

2e plaats: Tijl Engelhart

Gedeelde 3e plaats: Eki, Luuk en Davy

Floris is jeugdkampioen geworden. Tijl wist de tweede plaats te pakken. Gefeliciteerd Floris! En bedankt jeugdleden, het was fantastisch om te zien hoeveel lol jullie hadden tijdens de wedstrijden. Een speciaal bedankje aan Hannie voor het tellen van alle wedstrijden!

jeugd