Herfsttoernooi groot succes

dinsdag
okt 2017

herfsttoernooi

Wij organiseerden vorige week donderdag voor het eerst een herfsttoernooi. Tijdens het toernooi konden mensen in wedstrijdvorm kennis maken met tafeltennis.

Leden werden van tevoren gevraagd om iemand (van jong tot oud) mee te nemen die nog geen lid is van de vereniging. Op die manier namen koppels het tegen elkaar op in de tafeltennishal. Er werden tientallen wedstrijden gespeeld en met bijna vijftig deelnemers werd het toernooi een groot succes.

Speciaal voor de jeugd uit Beek en Donk en omgeving organiseren wij deze periode tal van andere activiteiten om kennis te maken met tafeltennis. Zo zijn er op 9 november, 7 december en 18 januari speciale introductietrainingen van 19.15 tot 20.15 uur. Iedereen die interesse heeft is welkom.