Handhaving voor derde team in 4e klasse

maandag
mei 2017
Tonnie in een andere wedstrijd

Het derde seniorenteam heeft zich knap gehandhaafd in de 4e klasse. Het team van Tonnie, Addy en Aum won met 3-6 van Unicum uit Geldrop, dat bij winst kon promoveren naar de 4e klasse. Het team uit Geldrop gaf zich niet zomaar gewonnen en bood in het bijzonder tijdens het dubbelspel flink wat tegenstand. In de beslissende vijfde game werd het 12-10 voor de vijfde klasser.

Met deze beslissende wedstrijd is de voorjaarscompetitie voor afgesloten. De komende maanden maakt een groot deel van onze vereniging zich op voor de zomercompetitie en wordt er hard getraind voor de najaarscompetitie.

Afscheid
De competitie is ook ten einde voor het team van Dennis, Ruud, José en Gerdi. Voor de laatste drie is het einde van de competitie tevens een afscheid van onze vereniging. Ruud, José en Gerdi maakten jarenlang onderdeel uit van TTV Een en Twintig, waar zij zich op tal van gebieden hebben ingezet.

Bedankt!