Frisse traktatie tijdens maandagavondtoernooi

jun 2019

Met de hitte speelt TTV Een en Twintig gewoon door. Maandagavond 24 juni werd er tijdens het trainings uurtje een gevolg gegeven aan de wedstrijdavond van vorige week. Trainer Jeroen Engelhart heeft voor de laatste drie trainingen geen backhand topspin training voorbereid, maar een mini-toernooitje. Alle aanwezigen spelen tegen elkaar. Omdat het niveau flink kan verschillen, heeft Jeroen er een eigen puntentelling aan gegeven. Deze is geheim voor de deelnemers. Maandag 1 juli wordt deze puntentelling bekend gemaakt aan de leden en zal ook de winnaar van het toernooi bekend worden. Het leuke aan deze vorm, is dat iedereen mee kan doen en je speelt eens tegen iemand anders. Leren door te spelen!

Het was maandagavond zo warm, dat trainer Jeroen trakteerde op lekkere ijsjes!

Maandag 1 juli is de laatste maandagtraining, daarna is de maandagavond gesloten tot 19 augustus. Donderdag is de zaal gewoon geopend.