Fotopuzzeltocht 2021

zaterdag
mei 2021

Al jaren zet onze vereniging een prachtige fietspuzzeltocht uit.

Ook dit jaar heeft Harrie van den Eijnde een prachtige route voor de liefhebbers voorbereid.

Zowel de korte als de lange route leiden de deelnemers naar onbekende, prachtige wegen in de buurt. Het zoeken naar de foto’s zorgt ervoor dat iedere gefietste meter moet worden opgelet.

Korte of lange versie
Net als voorgaande jaren kan gekozen worden voor een kortere route van 30 kilometer of een langere versie van 50 kilometer lang. De routes kunnen in één keer worden gefietst, maar ook kunnen de routes worden afgebroken en op een later moment herpakt worden. Deelname aan de fotopuzzeltocht is mogelijk vanaf 10 mei t/m 30 september 2021. Ieder wedstrijdformulier is geldig voor deelname van één route.

Hoe te verkrijgen?
Het wedstrijdformulier inclusief routebeschrijving is voor leden gratis verkrijgbaar bij Stefan Hamelijnck.

Niet-leden kunnen ze sinds 10 mei 2021 bij de onderstaande verkooppunten halen:

Beek en Donk

• Bloematelier “De 4 Seizoenen”, Piet van Thielplein 15
  • Snackbar “De Beemd”, Kapelstraat 48
  • Bloemsierkunst “Fons”, Heuvelplein 29

Mariahout

• A. van Uden (Nieuwe Erven 12)
Lieshout

• Cafetaria eethuis “De Kiosk”, Heuvel 12