Film gemaakt van onze trainingen!

maandag
mrt 2019

Maandagavond 25 februari is de Nederlandse TafeltennisBond op bezoek geweest in onze Tafeltennishal. Speciaal voor de nieuwe App: PingPongBaas is er een promotie filmpje gemaakt op verschillende plekken. TTV Een en Twintig was een van deze plekken. Onze vereniging heeft de Nederlandse verenigingen vertegenwoordigd met de tafeltennissport. Ook is er op een middelbare school en promotiefilm gemaakt en op een bedrijf! Afgelopen weekend, waar wij druk aan het carnavallen waren, heeft de top van Nederland gespeeld op het NK in Zwolle. Tijdens het NK is de promofilm tentoongesteld aan heel Nederland.

Deze prachtige film is te bekijken op Facebook. Ga naar onze Facebookpagina https://www.facebook.com/TTVEenenTwintig/ en bekijk de mooie film! Top reclame voor de club en het geeft een fantastisch beeld voor de buitenstaander. Waar het voor ons heel normaal is dat het kei druk is tijdens de trainingen, is het voor andere een mooie uitnodiging om ook deel te nemen aan de leukste sport die er is: Tafeltennis!

Schermafbeelding 2019-03-04 om 10.52.30Schermafbeelding 2019-03-04 om 10.55.43