Fifty+ViTT en uitslagen competitie

dinsdag
sep 2019

Donderdag 19 september is het programma Fifty+ViTT gestart bij TTV Een en Twintig. Zes vijftigplussers nemen deel aan dit nieuwe programma. Allemaal nog onbekend met de tafeltennissport. Een leuke uitdaging voor de trainers Eva Verrijt en Jeroen Engelhart om in tien lessen tijd de deelnemers kennis te laten maken met de sport. Daarnaast is het samen in beweging zijn een belangrijke factor.

Najaarscompetitie

Naast de eerste training van Fifty+ViTT werd er ook competitie gespeeld. Dit keer speelde twee teams thuis. Team TTV Een en Twintig 2 nam het op tegen LUTO 3. Stefan Hamelijnck wist alle drie zijn enkelwedstrijden te winnen. Jeroen Engelhart en Joost van Goch wonnen samen de dubbel en beide één van hun enkelwedstrijden. Eindstand 6-4 voor team 2 van de Beek en Donkse tafeltennisvereniging.

Team TTV Een en Twintig 7 speelde donderdagavond 19 september ook hun wedstrijden thuis. Daar won Kevin Biemans al zijn enkel wedstrijden. Helmi Eekels won twee van haar wedstrijden en Jos De Gruyter won er één. Ook wist team 7 de dubbel thuis te winnen. Eindstand geworden 7-3 voor team 7.

Uitslagen:

TTCV Van Herwaarden 2 – Een en Twintig 1 = 7-3

Een en Twintig 2 – LUTO 3 = 6-4

Veldhoven 9 – Een en Twintig 3 =3-7

Taverbo/Sabo 7 – Een en Twintig 4 = 5-5

Valkenswaard 4 – Een en Twintig 5 = 8-2

Een en Twintig 6 heeft deze week niet gespeeld

Een en Twintig 7 – Unicum 11 = 7-3

Donderdagavond 26 september spelen er vijf competitieteams thuis. Begint om 19.15 uur de tweede les van Fifty+ViTT en spelen natuurlijk ook de fanatieke recreanten in de tafeltennishal. Een gezellig drukke avond voor spelers en supporters.