Fiets-fotopuzzel-tocht 2020 weer van start!

zondag
mei 2020

Juist in het jaar dat we de fietsroute een ware face-lift wilden geven, brak het Corona-virus uit. De routes zoals Harrie van de Eijnde die uitzet, verdienen om na 29 in een nieuw jasje gestoken te worden. Ondanks alle beperkende maatregelen, is Harrie van den Eijnde er in geslaagd wederom een prachtige route uit te zetten.

Deze mooie routes leiden ons iedere keer weer naar onbekende, prachtige wegen in de buurt. Het zoeken naar de foto’s zorgt ervoor dat iedere gefietste meter moet worden opgelet.

Net als voorgaande jaren kan gekozen worden voor een kortere van 30 km of een langere versie van 50 km lang. De route kan vanaf 10 mei gefietst worden. Deelname aan de fotopuzzel-tocht is mogelijk t/m 30 september 2020. Ieder wedstrijdformulier is geldig voor deelname van één route.

Het wedstrijdformulier inclusief routebeschrijving is verkrijgbaar voor € 5,-  en verkrijgbaar vanaf 10 mei 2020 bij:

Beek en Donk

Bloematelier “DE 4 SEIZOENEN”, Piet v. Thielplein 15

Snackbar “DE BEEMD”, Kapelstraat 48

BLOEMENSIERKUNST “FONS”, Heuvelplein 26

Mariahout

Familie A.v. Uden, Nieuwe Erven 12

Lieshout

Cafetaria eethuis “DE KIOSK”, Heuvel 12

Voor beide routes zijn de volgende prijzen beschikbaar gesteld:

50 km tocht: 1e prijs een waardebon van € 50,-  (overig te winnen waardebonnen t.w.v.  € 25,- € 15,-  en € 12,50)

30 km tocht: 1e prijs een waardebon van € 50,-  (overig te winnen waardebon t.w.v. € 25,-)

Enkele belangrijke punten uitgelicht:

• Het startpunt is voor de poort van tafeltennisvereniging Een en Twintig aan de Otterweg 37, 5741 BC Beek en Donk.
  • De route kan vanaf 10 mei t/m 30 september 2020 gefietst worden.
  • U kunt alleen, met tweeën of met het hele gezin meedoen.
  • De route kan meerdere malen gefietst en onderbroken worden.
  • De foto’s worden in kleur meegeleverd. Desgewenst zijn deze ook via de website www.ttveenentwintig.nl/nieuws te downloaden.

• Voor meer info/vragen:  Dhr. H. v/d Eijnde, Rogier Monicxlaan 47, 5741 ES Beek en Donk, Tel.nr.: 0492 – 464209

Let op: tijdens de fietstocht wordt u verzocht de dan geldende Corona maatregelen in acht te nemen. Deze vindt u terug op www.rivm.nl.

Namens T.T.V. Een en Twintig wensen wij iedereen heel veel fietsplezier!
20200430-TTV 21Fotoblad Kleine Route-01

20200430-TTV21Fotoblad Grote Route 50km-01