Eerste team verslaat Den Bosch met 6-4

apr 2017

Slider-2Het eerste team won vorige week donderdag in eigen huis met 6-4 van Never Despair uit Den Bosch. Jordi, Peter en invalster Rowena hadden het niet gemakkelijk. Diverse keren waren vijf games nodig om de wedstrijd te beslissen, waarbij onder meer Jordi regelmatig terugkwam van een achterstand. Het team staat nog altijd eerste treedt vrijdag aan tegen Return uit Oss. Het is een directe confrontatie in de strijd om het kampioenschap in de 2e klasse. Spannend!

Het vijfde team deed goede zaken in de Laarbeekse derby tegen ATTC’77 uit Aarle-Rixtel. Op vreemde bodem was het team met 3-7 te sterk. Een knappe prestatie omdat Aarle-Rixtel in tegenstelling tot het vijfde team bovenin meedraait.

Iedereen veel succes met de wedstrijden van deze week! Kijk voor alle uitslagen, het programma en de standen op de competitiepagina!