Druk bezochte eerste trainingsdag!

aug 2019

Maandagavond 19 augustus is het trainingsseizoen weer begonnen. De Tafeltennishal aan de Otterweg in Beek en Donk was druk bezocht. Vijf jeugdleden zijn weer actief aan hun trainingen begonnen. Iedere maandagavond van 19.15 uur tot 20.15 uur geeft Jordi Kivits tafeltennistraining aan de jeugd.

Om 19.30 uur iedere maandagavond start Jeroen Engelhart met een flinke groep fanatieke senioren, voornamelijk competitiespelers (van elk niveau). Afgelopen maandag waren er maar liefst 16 deelnemers. Daarnaast was de zaal druk bezocht met recreanten. En na de trainingsronde blijven er verschillende nog om een wedstrijdje te spelen en dan zijn er ook pas tafels vrij voor andere leden die in vorm willen komen voor het nieuwe seizoen. Zo waren er maandagavond 19 augustus meer dan 40 tafeltennissers actief.