Drie keer drie punten voor Jeroen.

nov 2019

Al drie competitierondes op rij weet Jeroen Engelhart van Team 2 van Tafeltennisvereniging Een en Twintig alle drie zijn enkelwedstrijden te winnen. Team 2 staat nu op een nette tweede plek, maar hebben hun ogen gericht op het kampioenschap. Ze gaan hun uiterste best doen, aldus team 2 van TTV Een en Twintig. Donderdagavond 31 oktober speelde Team 2 tegen Stiphout 5. Jeroen won van Bastiaan Nap die deze competitie 100% speelde tot hij van Jeroen verloor. Stefan Hamelijnck won twee wedstrijden, Joost van Goch won één partij. Joost en Jeroen wonnen samen de dubbel en dat zorgt voor de 7-3 eindstand.

Ook team 3 speelde donderdagavond thuis. Guido Graat wist ook alle drie zijn wedstrijden te winnen. Ton Paardekooper won er twee en samen met Guido ook de dubbel. Paulos Kallah won één partij. Eindstand voor team 3 van TTV Een en Twintig ook 7 tegen 3 voor LUTO 5.

Team 5 van de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging heeft het dit seizoen wat lastig. Het speelde donderdagavond tegen Deurne 4. Bert Coolen wist een knappe revanche te spelen en won drie enkelpartijen. Roel Beekmans won één wedstrijd en Eva Verrijt wist geen wedstrijd te winnen. Team 5 won hun eerste dubbel. Bert en Roel wisten het belangrijke dubbelpunt knap binnen te halen. Eindstand voor team 5, 5 tegen 5.

Op de vierde tafel speelde donderdagavond team 6. Zij namen het op tegen Veldhoven 7. Met Invaller Kevin Biemans wisten zij 2 punten te halen. Christi Eekels en Kevin Biemans wonnen beide een partij. Anne de Wit won er geen. Ook de dubbel wisten zij niet te winnen. Een lastige avond voor Team 6, met een eindstand van 2 tegen 8 voor de Veldhovenaren.

Flash 2 – TTV Een en Twintig 1 = 4-6

PJS 3 – TTV Een en Twintig 4 = 8-2