Competitie Uitslagen

okt 2018

Vier teams van TTV Een en Twintig speelden donderdag 11 oktober thuis hun wedstrijden.

Team 1 won met 6-4 tegen Wilvo/ttv Bergeijk 2. Jordi wist al zijn wedstrijden te winnen in tegenstelling tot Stefan die geen punt wist te pakken. Peter won twee van zijn enkel wedstrijden en samen met Jordi won hij de dubbel.

Ook team 4 speelde thuis. Team 4 is tot nog toe onverslaanbaar voor alle tegenstanders uit de poule. Zij wonnen met 8-2 tegen HTTC H’waarden 1. Paulos heeft tot nog toe al zijn wedstrijden gewonnen 15/15 en speelt dus 100%. Tonnie en Patrick wonnen donderdagavond ieder twee van hun enkel wedstrijden. Patrick en Paulos wonnen ook de dubbelpartij.

Team 5 speelde ook thuis. Ook zij wonnen met 8-2 van hun tegenstander Veldhoven 14. Rolf won alle drie zijn partijen. Eva en Bert wonnen ieder twee enkel wedstrijden. Ook wonnen zij samen knap de dubbelpartij.

Team 7 verloor tegen Veldhoven 17 met 3-7. Tarek heeft twee enkel wedstrijden gewonnen, Hans één van zijn wedstrijden en Jos wist deze keer geen partij te winnen.

Uitslagen:

Een en Twintig 1 – Wilvo/ttv Bergeijk 2 6-4