Competitie speelronde 2

maandag
feb 2019

Donderdagavond 7 februari hebben zes teams van TTV Een en Twintig competitie gespeeld. Vier teams speelde thuis. Alle thuisspelende teams wisten de dubbel te winnen van hun tegenstander. Rowena wist een game met 11-0 te winnen, Bert speelt nog altijd 100% wat een ongelofelijk knappe prestatie is. Kortom een topavond tafeltennis!

Team 2 won donderdagavond met 8-2 van TTV de Meppers 2. Rowena en Jeroen wonnen al hun enkelwedstrijden overtuigend met 3-0. Joost wist één enkelwedstrijd te winnen. Team 2 was donderdagavond beduidend sterker dan hun tegenstander en ook verrassend vroeg klaar met de wedstrijden.

Team 4 wist ook te winnen van hun tegenstander Wilvo/TTV Bergeijk 6. Paulos en Addy wonnen ieder twee wedstrijden, Tonnie won één wedstrijd. Inclusief de dubbel winst eindigde de stand in 6-4.

Het 5e team van TTV Een en Twintig speelde de derby tegen ATTC ‘77 7. Bert speelt 100% dat betekent dat hij alle wedstrijden tot nu toe heeft gewonnen. Absolute klasse! Rolf en Roel wonnen beide één enkelwedstrijd donderdagavond. Het werd 6-4 voor Beek en Donk.

Team 7 won ook met 6-4 van hun tegenstander Taverbo/Sabo 8. Jos en invalster Christi wisten ieder twee wedstrijden te winnen. Helmi won één enkelwedstrijd.

Uitslagen

Return Oss 1 – Een en Twintig 1 = 5-5