Bettine Vriesekoop komt naar TTV Een en Twintig

donderdag
aug 2019

Op woensdagochtend 11 september komt hoog tafeltennisbezoek naar TTV Een en Twintig: Bettine Vriesekoop geeft dan een lezing en een trainingsclinic in de Tafeltennishal in Beek en Donk. We zijn ontzettend verheugd dat Bettine naar Beek en Donk komt om over haar passie, carrière en visie te vertellen. Deze sluiten perfect aan op de ambitie van de tafeltennisvereniging. De zaal gaat woensdag 11 september om 9:30 open, de lezing van Bettine start om 10:30 en om 11:30 wordt er gezamenlijk een uurtje getafeltennist.

Iedereen is deze ochtend welkom, leden van TTV Een en Twintig en HOWEKO, maar ook andere geïnteresseerden. Jeroen Engelhart zal op deze ochtend kort een toelichting geven op het Startersprogramma over de oudere (50+) spelers. Samen met Tim van Dalen en Eva Verrijt verzorgt Jeroen Engelhart op donderdagavonden een 10 weken durend programma voor beginnende 50+ ers. Dit programma gaat starten in september.

Wil jij er ook bij zijn op woensdagochtend 11 september 2019? Bij voorinschrijving is de clinic gratis. Aan de deur is de prijs €5,- per persoon. Voorinschrijven kan door een e-mail te sturen naar: Bettine@ttveenentwintig.nl

fb-banner_fifty-vitt