Antoon van den Eijnde 1929-2016

woensdag
nov 2016
Antoon van den Eijnde

Na een kort ziekbed is dinsdagavond 15 november ons erelid Antoon van den Eijnde sr. op 86-jarige leeftijd overleden.

Antoon was dit jaar precies 60 jaar lid van onze vereniging en bekend bij jong en oud. Vanaf het prille begin zette hij zich op alle fronten in voor TTV Een en Twintig. Namens de vereniging heeft het bestuur de familie van Antoon gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

Afscheid

Afscheid nemen van Antoon kan op vrijdag 18 november van 18.30 tot 19.30 uur in uitvaartcentrum De Groof aan de Oranjelaan 54 in Beek en Donk. De afscheidsdienst wordt gehouden op zaterdag 19 november om 11.30 uur in de parochiekerk H. Michaël aan de Kerkstraat in Beek en Donk.

Na afloop van de koffietafel neemt het gezin in besloten kring afscheid van Antoon.

Het correspondentieadres is:
Heesweg 12c