Zomercompetitie ronde 3

donderdag
jun 2019

Hallo fanatieke en gezellige Tafeltennissers!

De voorjaarscompetitie zit er alweer bijna op. Maar niet getreurd! De Zomercompetitie staat weer voor de deur. Vorig jaar werd de 10e editie met een spetterend feest in hawaii-sfeer succesvol afgesloten! Dit jaar is alweer de 11e editie van de Zomercompetitie. Speciaal daarom nu in een nieuw jasje!

Heb jij samen met nog andere tafeltennissers zin om deel te nemen aan de Zomercompetitie? Schrijf je dan nu in!

Hoe moet je dat doen?:

Kies je teamleden, bedenk een toffe teamnaam en meld je aan door een email te sturen naar: zomercompetitie@live.nl

Wie mogen er meedoen?:

Iedereen! NTTB-ers, TLE-ers, PingPongBazen en recreanten vanaf 16 jaar of ouder mogen meedoen.

Wanneer is de Zomercompetitie?:

De zomercompetitie duurt vijf weken. In die vijf weken speel je 1x per week, dus 5x in totaal. De eerste vier weken speel je of op een donderdag of op een vrijdagavond. De finaleavond (lees: FEESTAVOND!) is op vrijdagavond 21 juni bij TTV Een en Twintig.

Speeldata:

Donderdag 16 of vrijdag 17 mei

Donderdag 23 of vrijdag 24 mei

Donderdag 6 of 7 juni

Donderdag 13 of 14 juni

VRIJDAG 21 juni finale

**Speeldata is natuurlijk ook afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Waar is de Zomercompetitie?:

Op donderdag of vrijdag: Of bij TTV Een en Twintig of bij TTV Unicum of bij TTV Flash of bij TTV Unicum

**Afhankelijk van het aantal deelnemers

Hoeveel tafeltennissers in één team?:

Minimaal 3 tafeltennisspelers! Wil je iedere avond mee doen met je team? Dat is gezellig! Wil je maar een aantal keer spelen? Zorg dan voor een groot team! Hoe meer teamleden, hoe meer je de wedstrijden onderling kunt verdelen.

Hoeveel wedstrijden speel je per avond?:

Het team bestaande uit drie personen wordt ingedeeld op sterkte, van 1 t/m 3. Nummer 1 speelt tegen tegenstander nummer 1 en 2. Nummer 2 speelt tegen 1 en 3. Nummer 3 speelt tegen 2 en 3. En er is 1 dubbel. Dat maakt 7 wedstrijden per team.

Hoeveel kost het?:

Het inschrijfgeld bedraagt €15,- per team.

Nog meer informatie nodig?:

Kijk op de facebookpagina van de Zomercompetitie: TTV zomercompetitie

LET OP!:

Inschrijven kan tot en met vrijdag 3 mei 2019.

!! Dus verzamel snel:

• teamnaam