Fifty+ViTT

donderdag
nov 2019

Het programma heet Fifty+ViTT speciaal ontwikkeld voor mannen en vrouwen die graag meer willen bewegen. Tafeltennis is dan de sport om te spelen!

Tafeltennis is goed voor de gezondheid en vitaliteit. Tafeltennis is heel toegankelijk wanneer er fysieke gebreken zijn. Samen bewegen, samen lachen en fit blijven is het doel van dit 10-weken programma.
Tafeltennis is als sport zeer laagdrempelig. Op latere leeftijd is er genoeg mogelijkheid voor instroming. Niet alleen is sporten (en dus tafeltennis) goed voor de lichamelijke gezondheid zoals het versterken van spieren, botten en hart- en vaatstelsel, maar ook is tafeltennis goed voor onze mentale gezondheid. Denk hierbij aan preventie van Alzheimer en dementie.
De 10 lessen van Fifty+ViTT vinden plaats op donderdag van 19.15 uur tot 20.30 uur. Tussendoor nemen we een kwartiertje pauze, dan is het tijd voor een drankje (gratis consumptie). Ondertussen kijken we samen ook naar de competitiewedstrijden die gespeeld worden.
Exacte data: 19, 26 september, 3, 10, 17 oktober, 7, 14, 21, 28 november en 12 december 2019. Wanneer een deelnemer een donderdag niet kan, mag deze ingehaald worden op een andere donderdag. Ook zijn de deelnemers vrij om op maandag (gedurende de 10 weken periode) te komen tafeltennissen. De kosten van het 10 weken programma is €35,- pp.
Aanmelden mag via: bettine@ttveenentwintig.nl, maar in sportkleding op donderdag 19 september om 19.00 uur in de tafeltennishal in Beek en Donk verschijnen is ook prima. We maken die avond kennis met elkaar en dan gaan we samen Fit worden doormiddel van tafeltennis!
Zorg voor sportkleding, (een batje mag je lenen van de club) en we zien je graag 19 september.
Tot dan!