Clubkampioenschappen 2019

zaterdag
jan 2019

Op zaterdag 19 januari worden de clubkampioenschappen gespeeld.

Velen hebben zich al ingeschreven en het belooft in alle klassen een spannende editie te worden.

Zijn Tijl Engelhart en Peter van de Eijnde dit jaar goed genoeg om hun titel te verdedigen, 0f zullen Jordi Kivits of Francois de Leeuwe nog een verrassing in petto hebben ?

tijl

Mocht je je nog niet ingeschreven hebben: in de kantine hangt een inschrijflijst. Opgeven kan tot vrijdag 11 januari.

De clubkampioenschappen worden door veel betrokkenen bezocht: vrienden, familie en oud-leden grijpen deze dag aan om eens een kijkje bij onze club te nemen.

Wanneer je de metamorfose van onze kantine wilt bekijken: kom gerust op 19 januari naar de tafeltennishal aan de Otterweg.

De zaal is open vanaf 12:30 en de wedstrijden starten om 13:00 uur.

‘s Avonds vanaf 20 uur worden de prijzen uitgereikt tijdens een feestelijke avond, waar onder het genot van een hapje en een drankje nog nagepraat kan worden over het verloop van de wedstrijden.