40 jarig jubileum

nov 2018

Gister is Henk van der Bruggen in het zonnetje gezet. Henk is namelijk al 40 jaar lid bij onze vereniging. Op 1 september 1978 werd hij voor de tweede keer lid, eerder was hij al lid op 14 jarige leeftijd. Sindsdien heeft Henk een prominente rol gespeeld binnen onze vereniging. Hij is onder andere Brabants kampioen in zijn klasse geworden. Ook was hij lid van ons bestuur in roerige tijden voor de vereniging. Henk is jaren lang sponsor geweest en heeft een grote bijdrage geleverd aan de bouw van de kantine. Het mozaïek werk is een geschenk van Henk. Afgelopen jaar werd hij met klap op de vuurpijl ook nog dartkampioen van TTV Een en Twintig 2018. We hopen van harte dat Henk nog lang voor onze club blijft spelen!

Henk van der Bruggen